Matchmaking Event en Energia i Mediambient

Matchmaking Energia i Mediambient

El Matchmaking Event en Energia i Mediambient se celebrarà a Pau (França) el proper 7 d'octubre de 2019. Organitzat en el marc del projecte Poctefa aCCeSS hi participen la Université Fédérale Toulouse, la Université de Pau, la Université de Perpignan, la Universidad de la Rioja, la Universidad Pública de Navarra, la Universidad de Zaragoza i la Universitat de Lleida.

A través d'aquesta jornada es pretén buscar un espai de trobada perquè diferents entitats, empreses i investigadors (de Navarra, la Rioja, Aragó i Lleida, per la part espanyola i Pyrénées Atlantiques, Pyrénées-Orientales i Haure-Garonne per la part francesa) amb interessos comuns o pròxims es trobin, interactuïn i puguin en un futur col·laborar o treballar en algun projecte en comú.

Tots els assistents de la Universitat de Lleida podreu tenir les despeses de desplaçament i manutenció cobertes pel projecte aCCeSS. Cal que ho comuniqueu tan bon punt us hagueu apuntat a través del correu anna.aguila@udl.cat.

El termini per inscriure's és el 30 de setembre de 2019.

Consulteu el Programa / Inscriu-te