Les universitats catalanes s'uneixen per trobar solucions a reptes d'innovació empresarials

Open Innovation Forum

En el marc de la Barcelona Industry Week, que es celebrarà de l’1 al 6 d’octubre a Fira Barcelona, diferents universitats catalanes organitzaran l’Open Innovation Forum, una trobada que dóna l'oportunitat a empreses de llançar els seus reptes d'innovació i als grups i centres de recerca a proposar solucions a aquests problemes.

Per primera vegada, la Universitat de Barcelona, la Fundació Bosch i Gimpera, la Universitat Autònoma de Barcelona, el Parc de Recerca UAB, la Universitat Politècnica de Catalunya, l’IQS Tech Factory, ACCIÓ i Expoquimia-World Chemical Summit uneixen esforços per proposar conjuntament solucions innovadores a problemes socials i empresarials. La iniciativa també compta amb la col·laboració d'altres entitats i universitats catalanes, entre elles la Universitat de Lleida (UdL).

Així neix l'Open Innovation Forum, un programa d'innovació oberta que permet a les empreses llançar reptes propis i els grups de recerca de les principals universitats catalanes treballaran per proposar solucions innovadores als problemes empresarials plantejats.

Aquesta iniciativa culminarà amb una trobada el 5 d’octubre a la Fira Barcelona, en què mitjançant una agenda d’entrevistes pre-concertades, les empreses i investigadors es podran reunir per explorar noves oportunitats per desenvolupar projectes innovadors.

La trobada està oberta a qualsevol empresa amb necessitats d’innovació, amb desenvolupament de nous productes i serveis, o amb interès per explorar noves oportunitats d’innovació; i a grups de recerca de les universitats i centres tecnològics amb interès per aplicar la seva investigació al teixit empresarial català.

L'Open Innovation Forum s'estructura en quatre àmbits de coneixement: salut, alimentació, química i energia.

A través del web www.openinnovationforum.cat, les empreses ja poden registrar-se i proposar els seus reptes o necessitats.

Inscripcions fins el 7 de setembre!

Consulteu el díptic