La UdL premiarà el millor projecte d'emprenedoria desenvolupat per estudiants universitaris | Trampolí Tecnològic de la Universitat de Lleida

Concurs Estudiants

El projecte d'emprenedoria més innovador, viable, eficient, sostenible, responsable socialment, amb projecció internacional i capaç de generar ocupació realitzat per estudiants de la UdL -ja sigui individualment, en grup o en col·laboració amb alumnes d'altres universitats-, serà premiat amb 2.500 euros en el que serà el I Concurs de projectes d'emprenedoria d'estudiants universitaris.

Aquesta iniciativa, que convoca el Vicerectorat d'Estudiantat, el Trampolí Tecnològic, la Facultat de Dret i Economia de la UdL en col·laboració ambi el Ministeri d'Educació, pretén impulsar l'esperit emprenedor entre l'estudiantat universitari, tot fomentant el desenvolupament de projectes d'idea de negoci en art i humanitats, ciències, ciències socials i jurídiques, de la salut, enginyeria i arquitectura.

Els projectes, a més del resum executiu i la descripció de l'activitat, hauran de detallar l'equip de promotors, l'anàlisi de l'entorn, l'estructura legal i incloure els plans estratègics, de màrqueting, d'operacions, de recursos humans i econòmic i financer. Les propostes podran presentar-se des de l'1 d'abril vinent al 2 de maig. Abans però, i per facilitar l'elaboració del projecte, l'estudiantat interessat podrà inscriure's en un mòdul formatiu gratuït que impartirà el professor del departament d'Administració d'Empreses i Gestió Econòmica dels Recursos Naturals, José Manuel Alonso. Els autors del projecte guanyador hauran de destinar l'import del premi a l'anàlisi i estudi de la viabilitat del projecte, que hauran de presentar el proper 15 de setembre. (+)