La UdL, en 'serveis mínims' durant la Setmana Santa

Tancament

La Universitat de Lleida (UdL) tanca les seues portes al públic durant la Setmana Santa i es manté en serveis mínims per estalviar uns 30.000 euros en electricitat, telefonia i neteja, entre altres despeses. La majoria d'instal·lacions suspenen la seua activitat quotidiana entre els dies 29 de març i 5 d'abril, ambdós inclosos. Romanen oberts els dos edificis de Biomedicina que acullen l'IRBLleida, l'estabulari de Medicina i la Biblioteca de la Facultat de Lletres, al Rectorat.

Els dies 29, 30 i 31 de març, 3 i 4 d'abril, la biblioteca funcionarà durant 12 hores, de 09.00h a 21.00h. Dijous, 1 d'abril, només prestarà servei durant el matí, de 9.00h a 15.00h. I tant Divendres Sant, 2 d'abril, com Dilluns de Pasqua, 5 d'abril, estarà tancada. L'aforament màxim, seguint les instruccions del PROCICAT pel context de COVID-19, és de 104 persones. Això significa que si l'assistència és molt nombrosa, es limitarà l'accés a l'estudiantat de les universitats públiques catalanes i, cas que sigui necessari, solament a l'alumnat de la UdL.

El personal de la UdL pot accedir tant als espais de recerca com als seus llocs de treball per "efectuar les tasques que es considerin imprescindibles durant aquest període", indica la Gerència. També es manté en tots els campus el servei de seguretat les 24 hores i un servei de recepció durant el matí, per tal de fer la distribució periòdica del correu i la paqueteria. El servei de registre general funciona a través de la seu electrònica.

En el cas del campus d'Agrònoms, l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària ha decidit tancar la circulació per tots els carrers interns durant els dies festius i caps de setmana inclosos en aquest període de serveis mínims, per motius de seguretat. Únicament serà transitable el carrer Enric Farreny per accedir a la carretera N-240.

La UdL reprendrà en principi la seua activitat docent, de recerca i administrativa el 6 d'abril, sota les condicions que marqui el PROCICAT.

Consulteu la notícia