La UdL "en serveis mínims" durant la Setmana Santa | Trampolí Tecnològic de la Universitat de Lleida

La UdL "en serveis mínims" durant la Setmana Santa

Tancament Setmana Santa

La Universitat de Lleida (UdL) tanca les seues portes al públic durant la Setmana Santa i estalviarà uns 30.000 euros, una quantitat similar a l'assolida durant el mateix període del 2015. La majoria d'edificis suspenen la seua activitat quotidiana entre els dies 21 i 28 de març, ambdós inclosos. A banda de mantenir-se el servei de seguretat les 24 hores en tots els campus, també romanen oberts la Biblioteca de la Facultat de Lletres, a l'edifici del Rectorat, el servei de Registre i diferents sales d'estudi.

La biblioteca funciona en l'horari habitual de 9.00h a 21.00h els dies 21, 22, 23, 26 i 27 de març. Mentre que el 24 només ho fa de 9.00h a 15.00h. Divendres 25 i dilluns 28 estarà tancada. Amb els mateixos horaris mantindrà portes obertes la sala d'estudis de Lletres. L'estudiantat pot accedir a les sales d'estudi i usuaris del campus de Cappont tots els dies de 9.00h a 21.00h. Amb el mateix horari, però només del 21 al 24 de març, també estarà oberta la sala d'estudis de Ciències de la Salut, a la Facultat de Medicina.

Pel que fa al Registre de la UdL, funcionarà a l'entrada del Rectorat del 21 al 24 de març, ambdós inclosos, de 9.00h a 14.00h. També segueixen en funcionament el bar de l'ETSEA, del 21 al 23 de març, de 8.30h a 15.30h; diferents laboratoris del mateix campus d'Agrònoms; l'edifici CREA, a Cappont; i l'edifici de Biomedicina 1, que acull l'IRBLleida.

La Universitat de Lleida va començar amb els tancaments institucionals durant els períodes d'inactivitat docent a l'estiu del 2011, coincidint amb les retallades pressupostàries.

Consulteu la notícia.