La UdL, en 'serveis mínims' del 3 al 26 d'agost

Tancament UdL

La Universitat de Lleida (UdL) deixa els seus edificis en 'serveis mínims' durant tres setmanes a partir del 3 d'agost i fins al 26 del mateix mes, tot i que manté activitat en espais de recerca. Durant aquest període, es preveu un estalvi d'entre 75.000 i 80.000 euros en electricitat, telefonia i neteja, entre altres; una quantitat similar als anys anteriors, expliquen des del Vicerectorat d'Infraestructures.

Resten en funcionament de dilluns a divendres la biblioteca de Ciències de la Salut, en horari de 9.00h a 15.00h, i la sala d'estudis del mateix campus, de 15.00h a 21.00h. Hi haurà servei de seguretat les 24 hores a tots els campus, així com recepció de correu i paqueteria durant els matins. No hi haurà registre presencial de documents, ja que està operatiu el registre electrònic.

Pel que fa instal·lacions de recerca, funcionen l'estabulari i l'edifici docent de Ciències de la Salut a l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova; els edificis de Biomedicina 1 i Biomedicina 2, que acullen l'Institut de Recerca Biomèdica de Lleida; i el Centre d'Investigació d'Energia Aplicada (CREA), al campus de Cappont. Aquest darrer estarà obert del 3 al 12 d'agost i del 19 al 26 del mateix mes. Al campus d'Agrònoms també es manté l'activitat parcial en tots els edificis.

Consulteu la notícia