La UdL al Health & Bio Team Dating

Health & Bio Team Dating

Durant el dia d'avui se celebra a Barcelona el 'Health & Bio Team Dating', un esdeveniment organitzat per Biocat conjuntament amb Banc Sabadell i CataloniaBio. Aquest esdeveniment és una trobada entre científics i grups de recerca en l’àmbit de les ciències de la vida i la salut amb professionals de l’àmbit del negoci amb l’objectiu de formar equips que puguin donar pas a noves sinèrgies empresarials, així com start-ups.

Un any més, aquesta trobada se centra en la creació d’equips a través de la celebració de trobades de 30 minuts per fomentar un networking efectiu. A més, es donen a conèixer casos d’èxit mitjançant la participació de ponents especials durant l’acte.

A aquesta trobada hi assisteixen investigadors amb projectes relacionats amb les següents temàtiques: salut humana, agroaliments, sector terapèutic i diagnosi, fàrmacs, dispositius mèdics i altres àrees de les ciències de la vida, i persones amb experiència en la gestió empresarial i el coneixement de com portar les noves tecnologies o serveis del laboratori al mercat.

La Universitat de Lleida, a través de la Unitat de Valorització i Transferència (Trampolí Tecnològic), participa en la trobada presentant les tecnologies relacionades amb el sector salut de la UdL, concretament, la tecnologia "LapCFORCE, a surgical device to improve laparotomy closure for incisional hernia prevention" i "Treatment and prevention of Amyotrophic Lateral Sclerosis".