Jornada d'intercanvi investigadors-empreses en Salut

Jornada Salut

El proper 13 de juny se celebrarà a Saragossa la Jornada d'intercanvi investigadors-empreses en Salut, organitzada en el marc del projecte Poctefa aCCeSS.

A través d'aquesta jornada es pretén buscar un espai de trobada perquè diferents entitats, empreses i investigadors (de Navarra, la Rioja, Aragó i Lleida, per la part espanyola i Pyrénées Atlantiques, Pyrénées-Orientales i Haure-Garonne per la part francesa) amb interessos comuns o pròxims es trobin, interactuïn i puguin en un futur col·laborar o treballar en algun projecte en comú.

Us recordem que el projecte aCCeSS compta amb una convocatòria de finançament per a consorcis formats a partir d'aquestes trobades que vulguin presentar alguna proposta de projecte en cooperació.

Els topics d'interès a tractar són:
* Neuroscience, mental health and sense organs
* Immunity, cancer and diseases of infectious origin or molecular basis
* Cardiovascular, metabolism and nutrition
* Technologies and innovation applied to health
* Research and Innovation in nursing and health care
* Public Health, Chronicity, Health Services and Primary Care

Les universitats que hi participen són la Université Fédérale Toulouse, Université de Pau, Université de Perpignan, Universidad de la Rioja, Universidad Pública de Navarra, Universidad de Zaragoza i la Universitat de Lleida.

Podeu realitzar la vostra inscripció i us informem que els assistents de la Universitat de Lleida tindran les despeses de desplaçament cobertes ja que aniran a càrrec de l'Oficina de Suport a la RDI de la UdL. Per això un cop estigueu inscrits, cal que ens comuniqueu les vostre dades al mail: anna.aguila@udl.cat.

Consulteu el programa i el cartell de la jornada.