Fes-te escoltar! Presenta el teu projecte al XXI Fòrum d'Inversió

XXI Fòrum d'Inversió

Tens un projecte empresarial amb esperit emprenedor? Busques capital per finançar-lo? Vols presentar-lo davant d’una audiència exigent, però entusiasta? El lloc és el Fòrum d’Inversió. I per presentar la teva candidatura, el moment és ara.

ACCIÓ busca projectes innovadors, amb potencial de creixement elevat i financerament viables, que busquin capital d'inversors privats (Business Angels) o fons de capital risc (Venture Capital) per presentar al XXI Fòrum d'Inversió d'ACCIÓ.

Els requisits per poder presentar un projecte són:
- Empresa constituïda fa menys de cinc anys i amb seu social a Catalunya.
- Empresa en funcionament i amb un pla de negoci detallat (amb projeccions financeres).

El 14 de juliol se celebrarà la XXI edició del Fòrum d’Inversió, un espai on els emprenedors i els inversors es troben per impulsar els seus projectes i trobar les millors oportunitats de negoci. En les darreres 6 edicions, els projectes guanyadors van aixecar més de 145 milions d’euros de finançament.

La data límit per a la presentació de projectes és el 16 de maig de 2016.

Consulta més informació.