Fòrum Europeu Transfiere 2015

Transfiere 2015

La quarta edició de Transfiere, Fòrum Europeu per a la Ciència, Tecnologia i Innovació, se celebrarà els dies 11 i 12 de febrer de 2015 en el Palau de Fires i Congressos de Màlaga (Fycma).

Aquesta nova cita arriba amb un ampli programa de conferències i taules rodones altament especialitzat entorn de la innovació i la seva convergència en l'àmbit internacional, el paper de les plataformes tecnològiques i l'emprenedoria vinculada a la R+D+i.

Mig centenar d'experts procedents de l'àmbit públic i privat abordaran les tendències i oportunitats en innovació des de l'òptica de l'emprenedoria, el paper dinamitzador de les plataformes tecnològiques i la internacionalització dels projectes.

Transfiere és un gran fòrum professional i multisectorial de la Innovació espanyola, en el que els participants poden establir contactes b2b, transferir coneixement científic i línies de recerca tecnològica, donar a conèixer els seus productes i serveis innovadors, conèixer les necessitats tecnològiques de l'Administració Pública.

Aquest fòrum europeu està dirigit a Administracions Públiques, Associacions Empresarials, CEEIs, Centres Tecnològics, Clústers, Empreses, Fundacions, Instituts Tecnològics, Parcs Científics i Tecnològics i Universitats.