Entrevistem a... BizCount

Oriol

Oriol-Boris Monjo Farré, jove titulat en Administració i Direcció d'Empreses a la UdL, ha resultat guanyador de la territorial de Lleida de la VI Edició del Programa YUZZ per a joves amb idees gràcies al seu projecte BizCount. Es tracta d'una plataforma de compra col·lectiva que proposa una innovació en la gestió del negoci, adreçada tant a pimes com a fàbriques, que cobreix la seva necessitat de disposar d'una eina que les permeti agrupar-se de manera senzilla per optimitzar les seves compres.

Com a premi l'Oriol ha viatjat a Silicon Valley, cuna mundial de la tecnologia, de la mà de YUZZ, una iniciativa que compta amb el patrocini de Banco Santander, a través de Santander Universidades, i amb la col·laboració a nivell local de la Universitat de Lleida i l'Ajuntament de Lleida.

Però no és tot, aquest jove emprenedor també ha quedat finalista en la segona edició dels premis a l'emprenedoria "Iberus Emprende" en la modalitat de generació d'idees de negoci.

Vegeu l'entrevista.