El Trampolí Tecnològic participa al seminari Lean LaunchPad impartit per The Collider

Seminari The Collider

El Trampolí Tecnològic-Unitat de Valorització i Transferència de la UdL ha participat en el seminari Lean LaunchPad impartit per The Collider, celebrat els dies 3 i 4 de març a Barcelona.

La missió principal de The Collider és acostar les universitats i els centres de recerca a la indústria. D'aquesta manera, els avanços realitzats pels científics poden aplicar-se i comprovar-se directament en el món empresarial. Bastir ponts entre aquests dos mons no sols beneficia a la societat i a la nostra vida quotidiana, sinó que, a més, ajuda als investigadors a aprofundir en els seus estudis.

Per aquest motiu, The Collider organitza seminaris per a explicar el plantejament del Lean LaunchPad a l'ecosistema científic local. Aquest mètode ajuda les universitats a valorar la viabilitat de la comercialització de noves tecnologies mitjançant la creació de noves iniciatives empresarials.

El seminari del Lean LaunchPad impartit per The Collider es distribueix en dues jornades durant les quals s'ofereix orientació respecte a la metodologia. El programa proporciona una introducció a marcs com el model de negocis Canvas i a processos com el descobriment i la validació de clients. No obstant això, més important encara és que aporta un enfocament per a entreteixir la innovació, el producte i la validació del mercat en una experiència d'aprenentatge coherent que compleix una triple funció.

El LaunchPad de The Collider és una iniciativa conjunta patrocinada per MWCapital i el programa de la Conselleria d'Economia i Recerca del Govern català Catalunya Emprèn.