El Concurs IdeaUdL rep 19 propostes d'idees de negoci i conclou el seu bloc formatiu

Concurs IdeaUdL

IdeaUdL, I Concurs de Desenvolupament d'Idees de Negoci Innovadores convocat pel Trampolí Tecnològic, ha rebut 19 propostes procedents d'estudiants universitaris, titulats i investigadors en formació de la UdL.

Els membres dels projectes seleccionats han completat el bloc formatiu de 16 hores, centrat en l'elaboració del pla d'empresa i impartit per professors de l'àrea de coneixement d'Organització d'Empreses de la UdL i de professionals amb experiència en la creació i la gestió d'empreses.

A partir d'ara els participants disposaran d'assessorament personalitzat mitjançant la figura d'un tutor, que donarà suport a l'equip durant tot el procés.

La data límit per lliurar el pla d'empresa és el 27 d'abril de 2012 a les 12.00 hores. (+)