Convocatòria MIT-SPAIN "la Caixa" Foundation SEED FUND

Convocatòria MIT-SPAIN

La Fundació Bancària ”la Caixa” llança la tercera convocatòria anual del MIT-SPAIN ”la Caixa” Foundation SEED FUND, que proporciona ajuts amb l’objectiu de donar suport a projectes d'investigació desenvolupats conjuntament entre universitats i centres de recerca espanyols i grups de recerca del MIT. La convocatòria pretén incrementar la col·laboració entre professors, investigadors i estudiants de l’Estat espanyol i del MIT.

Els àmbits són:
- Salut: càncer, sida-VIH, malalties cardiovasculars, malalties neurodegeneratives, salut global i planetària.
- Energia: noves fonts d’energia i energies renovables.
- Economia global: economia, ciència i tecnologia com a eines per combatre la desigualtat social.

El termini per presentar sol·licituds finalitza el proper 17 de setembre de 2019.