COMPÀS EMPRÈN: repositori d'impuls a l'emprenedoria

Repositori

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI). amb el suport d'Ibercaja, i la col·laboració de les universitats catalanes de la Xarxa Emprenedoria Universitària (XEU), ha desenvolupat Compàs Emprèn, un repositori de lliure accés de suport a l'emprenedoria científica i tecnològica.

Compàs Emprèn és un repositori consultable en línia, d’accés obert, senzill, àgil, i que en una única interfície, reuneix en clau de sistema, tota la informació que permet impulsar els projectes emprenedors, ja sigui de procedència pública, com privada.

Compàs Emprèn està adreçat, tant als propis emprenedors/ores com als agents de l’àmbit de la recerca i la innovació que treballen i impulsen l’emprenedoria dels estudiants i titulats universitaris, siguin graduats, màsters o doctorands. I també està obert a totes aquelles empreses i entitats que impulsen convocatòries, programes, reptes... que requereixin talent emprenedor i innovador i, vulguin donar-li la màxima disseminació a les seves activitats.

L'eina permet fer cerques de convocatòries de finançament per tipologia, àmbit geogràfic, entitat convocant i paraules clau, i alhora consta d'una secció de convocatòries destacades.

Accedeix al repositori