2n Congrés Catalunya Emprèn - XX Fòrum d'Inversió d'ACCIÓ

Congrés Catalunya Emprèn

El pròxim 4 de juny tindrà lloc el 2n Congrés Catalunya Emprèn, una cita per a emprenedors, inversors, start-uperos, universitaris, científics, empreses industrials "tradicionals", pimes "de tota la vida", emprenedors socials, dinamitzadors d'emprenedors. Tots trobaran en aquesta nova edició del Congrés Catalunya Emprèn propostes, reflexions i debats imprescindibles.

Un dels plats forts del 2n Congrés Catalunya Emprèn és el Fòrum d’Inversió d’ACCIÓ. El Fòrum, que arriba a la seva XX edició, és el principal punt de trobada entre emprenedors i inversors a Catalunya. Els emprenedors finalistes presenten els seus projectes davant del públic per aconseguir-ne finançament i els inversors cerquen els millors projectes on participar. És l’oportunitat de trobar i de ser trobat.

Com en l’edició anterior, enguany també es presentaran els 21 millors projectes emprenedors de l’any en les categories de ciències de la vida, TIC i altres tecnologies. Els emprenedors els presentaran en un sol minut, en format elevator pitch i el públic ajudarà a triar quins d’ells passen a la final. A la final, els emprenedors gaudiran de 5 minuts més per acabar d’explicar el seus projectes i respondre les preguntes d’un grup d’inversors que els posaran a prova.

El resultat serà el lliurament del Premi Fòrum d'Inversió 2015, el Premi Deloitte a la "contribució social" i, finalment, el Premi a la Trajectòria Emprenedora.

Consulteu més informació: 2n Congrés Catalunya Emprèn i XX Fòrum d'Inversió d'ACCIÓ