Èxit del Programa "Indústria del Coneixement" amb un total de 176 projectes presentats en la primera convocatòria d'ajuts

Indústria del Coneixement

Un total de 176 projectes s'han presentat a les primeres convocatòries d'ajuts del Programa Indústria del Coneixement, que té com a objectiu afavorir el desenvolupament de noves empreses de base científica. Concretament, a la primera convocatòria semestral de la fase Llavor han concorregut 90 projectes, mentre que als ajuts corresponents a la fase Producte s'han presentat 86 propostes.

La primera convocatòria de la fase Llavor atorgarà ajuts per un import de 25.000 euros per a cada projecte de preprototip. Pel que fa a la fase Producte, els primers ajuts afavoriran el desenvolupament de prototips pressupostats per un import total de fins a 150.000 euros.

L'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), que s'encarrega de la gestió del programa, va obrir aquestes dues primeres convocatòries el 12 de gener passat adreçades als equips de recerca de les universitats, els centres de recerca, els centres tecnològics, les fundacions hospitalàries i les institucions sense ànim de lucre dedicades a la recerca.

Consulteu tota la notícia.