Sessió "La recerca público-privada a l'agroalimentació: els Doctorats Industrials". En línia

Jornada Doctorats Industrials
27/10/2020

El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat (DARPA) i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innnovació t’expliquen el proper dimarts 27 d’octubre a les 12.30 com els Doctorats Industrials combinen la recerca aplicada en la indústria agroalimentària, la retenció del talent i la innovació del nostre teixit empresarial en col·laboració amb el sistema de recerca del país.

Inscriu-te al Webinar-DI que la DARPA i l’FCRI coorganitzen conjuntament amb el Pla dels Doctorats Industrials, i coneix com els projectes de Doctorat Industrial poden ajudar-te en la teva recerca aplicada en la indústria agroalimentària, i quines són les qüestions interessants per poder accedir als ajuts previstos.

El Webinar va adreçat a persones d’empreses i institucions que impulsin projectes d’innovació aplicada en la indústria agroalimentària, a investigadors/es d’universitats, centres de recerca o centres tecnològics i a estudiants de màster que vulguin impulsar-ne un o participar-hi.

Consulteu més informació