Sessió informativa "The Collider OnCampus". En línia

07/07/2021

The Collider OnCampus és el programa d’emprenedoria científica gratuït de referència a àmbit internacional. Els seus beneficiaris són estudiant@s universitari@s (de grau, postgrau o màster) i investigador@s (pre-docs o post-docs) vinculats a un grup de recerca que participen en projectes tecnològics en fase inicial (TRL 1, 2 o 3).

Els equips seleccionats tenen l’oportunitat de viure una experiència emprenedora única de connexió amb la indústria. A través d’un itinerari de capacitació online de només 7 setmanes que inicia a l’octubre de 2021, desenvolupen les pròpies capacitats emprenedories, i posen a prova la viabilitat de la seva idea de negoci.

Representants d’equips que van participar en edicions prèvies de l’OnCampus a Tarragona, Lleida, Girona i Barcelona, i els organitzadors de The Collider, oferiran informació i resoldran dubtes sobre l’edició 2021 en un webminar programat el 7 de juliol a les 9’30h. Sol·liciteu el link d’accés escrivint a oncampus@thecollider.tech.

The Collider OnCampus fomenta la cultura emprenedora en l’ecosistema català de recerca i innovació. És una iniciativa de la Fundació MWCapital impulsada pel Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, amb la col·laboració de la XEU i de I-CERCA. Enguany es co-organitza amb la URV, la UdL, la UdG i la UAB.