Una trentena d'investigadors i investigadores de la UdL participen en el curs "Protecció, valorització i transferència tecnològica"

Ponents curs

Avui, 2 de juny, s'ha celebrat la segona i darrera sessió del curs en línia "Protecció, valorització i transferència tecnològica. Estratègies i factors clau que cal conèixer" dirigit al personal docent i investigador de la Universitat de Lleida.

Aquesta acció formativa, organitzada per la Unitat de Valorització i Transferència-Trampolí Tecnològic de la UdL, ha aportat als investigadors els fonaments bàsics sobre els processos de valorització i transferència de coneixement generat en una universitat, fent èmfasi en els aspectes crítics a tenir en compte per a aquests processos, i puguin ser capaços de plantejar una estratègia de transferència i explotació d’aquests resultats.

El curs ha anat a càrrec dels ponents José Ma del Valle Escalante, Director de Desenvolupament de Negoci de Catalunya i Aragó del Grup ClarkeModet, i Joan Solís Agea, Consultor en desenvolupament de negoci i soci d’Arvor Global Management.

Aquesta acció formativa ha comptat amb una trentena d'inscrits entre els quals figuren professors, investigadors i doctorands de la universitat.