III edició dels Premis d'Emprenedoria del Campus Iberus - CLH

Iberus

El Campus d'Excel·lència Internacional de la Vall de l'Ebre (Campus Iberus) i la Compañía Logística de Hidrocarburos (CLH) convoquen la III Edició del Programa de Premis a l'Emprenedoria de Campus Iberus-CLH "Iberus-CLH Emprèn".

Aquest certamen, fruit del conveni subscrit entre ambdós entitats per impulsar l'emprenedoria a la Vall de l'Ebre, a partir del coneixement generat per les universitats de Saragossa, Lleida, La Rioja i Pública de Navarra, té l'objectiu de contribuir a la innovació i a la generació d'ocupació en les regions on es troben aquestes universitats, tot donant suport explícit als emprenedors i emprenedores.

En aquesta tercera edició hi ha 3 modalitats: Generador d'Idees de negoci basades en el coneixement, Projecte Empresarial i Projectes d'Innovació Social.

El Programa IBERUS-CLH Emprèn 2016 atorgarà un premi en cadascuna de les dos primeres modalitats i dos premis en la tercera modalitat.

Tres modalitats, quatre premis

Pel que fa al premi al Generador d'Idees de negoci, pretén afavorir la generació de noves empreses per part d'alumnat i titulats de les universitats del Campus Iberus. El premi està dotat amb 4.000 euros.

Quant al premi al Projecte Empresarial, vol reforçar empreses que s'hagin constituït els darrers 48 mesos per qualsevol membre de les comunitats universitàries d'aquest Campus d'excel·lència internacional. El millor projecte rebrà un premi de 4.000 euros.

I la darrera modalitat, Projectes d'Innovació Social, vol premiar i incentivar la generació d'iniciatives d'innovació social que, posades en marxa des de les institucions públiques i amb implicació ciutadana, facilitin l'emprenedoria centrada en les persones, el seu entorn i les seves necessitats. Es contemplen dos categories: iniciatives en l'entorn rural i iniciatives en l'entorn urbà. El millor projecte de cada categoria rebrà un premi de 4.000 euros.

El termini per a la presentació dels treballs de les divereses modalitats finalitzarà el proper 30 de setembre de 2016.

Consulteu més informació sobre la convocatòria.