Innovation Day 2020. En línia

Innovation Day
31/10/2020 - 07/11/2020

L’Innovation Day 2020 és una jornada que es desenvolupa simultàniament en 33 ciutats europees en el marc de l’EIT Health i enguany se celebrarà el tercer Innovation Day a la ciutat de Barcelona, que tindrà lloc entre dissabte 31 d’octubre i dissabte 7 de novembre. Enguany l’edició de l’i-Day serà de manera virtual i està liderada per StartUB, de la Universitat de Barcelona.

Els objectius principals d’aquesta jornada són acostar la ciència, la innovació i l’emprenedoria als estudiants, i trobar solucions de valor per a reptes reals en l’àmbit de la salut. En particular, al voltant de 90 participants tindran l’oportunitat de desenvolupar noves idees i solucions relacionades amb els reptes proposats i gaudiran de coaching amb experts de diferents àmbits al llarg de la jornada.

Tanmateix, es concediran tres premis a les tres millors propostes de la jornada:

- 1er premi per valor de 400€, accés a Aire Anthient Baths Barcelona i accés al programa StartUBSprint -durada 6 mesos-.

- 2on i 3er premis per valor de 200€ i accés al programa Business Model Lab de StartUB -durada 20h-.

- Premi de l'audiència: menú degustació en Teresa Carles

- L’equip guanyador tindrà la possibilitat de participar a l’i-Day Winners Event.

El termini per a inscriure's finalitza el 26 d'octubre de 2020. Podeu accedir al formulari d’inscripció aquí.

Consulteu més informació